Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

fredag, augusti 27, 2010

Nu är det (inte) färdigt

Utställningen sitter uppe utanför Konsum, så titta, begrunda och bidra med dina egna tankar. Själva poängen är ju att det inte färdigt utan att Omiför Norrliden ska vara en start för något, vem vet vad? I alla fall känns det skönt att det sitter uppe, att vaxduken inte ser alltför sjavig ut så det stör. Jag hade gärna fått den perfekt slät som en struken skjorta, men sånt är livet, det bucklar sig lite och vänder och vrider, man får försöka hänga med i svängarna. Vernissagen var varken folkstorm eller ödsligt, utan en fin lugn tillställning med en del nya möten. Det som gläder mig mest är att det verkar som förbipasserande stannar till och är nyfikna, barn, gamla, och de däremellan. Då kan jag leva med att medierna uteblev denna gång, endast deras förlust naturligtvis..
(Jag har ju varit rätt linslusig ändå denna veckan)
God natt på er, är rätt trött, mina muskler är inte byggda för Timellerier!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerar och Tackar för Utställning om Norrliden !

HH
Leopold

8:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home