Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

söndag, april 22, 2012

Enkätande

Hade fått en enkät av HSB i brevlådan för några veckor sen, och nu när påminnelse kommit om att besvara den så tog jag till sist tag i den.. Snabba svaret på enkäten är att HSB sköter om området bra i det stora hela, det är rimlig omvårdnad av utemiljö och de gemensamma lokalerna. Tvättstugan har blivit riktigt bra med de nya maskinerna, medan det fortfarande kan se riktigt trist ut i soprummet när vissa imbecilla släpar in vad som helst där, men det är ju inte hyresvärdens fel, de informerar så gott de kan. Gårdarna tycker jag är sjyssta, även om cykelförråden börjar se lite flagnade ut. Så i det stora hela så är HSB en kompetent hyresvärd, tack för det!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Saknar din gamla blogg.. Hårt fult skitigt... Gillade dina insikter och nu i en tuff tid där Herren verkligen är min enda lyckta i en kall och mörk värld... Tror du att det kan komma igen?

9:33 fm  
Blogger Emil said...

Tack för hälsningen, den värmer! Det är möjligt att bloggen kan få nytt liv (om Gud ger mig en spark i baken i den riktningen)..
Tills dess så finns det kanske en vän i din närhet du inte visste om du kunde tala med? Vänskap är en välsignelse som stärks och upptäcks när den prövas..

1:12 em  
Anonymous Anonym said...

Detta är kanske din spark :) Jag har själv en gammal blogg som påminner om din.. The image point. Kanke borde skriva själv... dock nu e jag för bitter och bruten tror jag.

2:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home