Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

tisdag, december 23, 2008

Juluppehåll

Hej go´webbvänner!
Innan jag önskar er en hjärtligt god jul och ett gott nytt år, skulle jag vilja säga att det ska bli särskilt fint att fira åtminstone en del av julhelgen i stadsdelen. Jag kommer vara med på julbön och midnattsmässa på julafton och juldagsmässa också innan jag åker västerut till familjen. Har inte varit med församlingen till jul tidigare så jag gläder mig. Välkommen du också, julbön blir både tidig och 16.30, midnattsmässan är 23.30 (mycket roligare än Bingolottos uppesittarkväll, tror jag!)och på juldagen är det 11.00 som gäller. Sen kommer jag vara annorstädes tills efter nyår, så ses igen 2009!

Och så hoppas vi på några snöflingor tills imorgon, Norrliden är vackert i snödräkt!

PS. För er som har glömt/missat Norrlidens adventskalender så finns favorit i repris här