Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

torsdag, februari 15, 2007

Vin, dans, sång och vackra flickor

...blir det på Två systrars imorgon! Ok, kanske inte så mycket vin, men fest med persisk dans och allt. Ni som var med på juldansen kanske kan ha vissa farhågor hur det detta ska gå, men jag tror rytmisk, friare dans passar församlingen bättre än den svenska reglementerade dansen som framförallt sätter organisationsförmågan på prov. Vi har nog för många fria andar ibland oss...

Det ser ut att bli något av folkfest, så jag vet inte om det är otaktiskt att tipsa om evenemanget. Å andra sidan har kyrkan goda erfarenheter av brödunder om det skulle knipa sig. För egen del blir jag nog mest väggprydnad, skäms att säga det men jag haltar runt med ryggskott som en gammal gubbe. Elaka kommentarer om detta undanbedes!
(Hade lätta problem med stelhet i lårmuskeln, så jag började med rehabträning som istället gav mycket värre problem med ryggen. #~¤& kvacksalvare!)