Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

lördag, januari 27, 2007

Milleniumfirandet...

...uteblev helt på bloggen. Jag hade tänkt ha tävling och allt, med ett litet pris för den 1000:e besökaren, men så vart jag bortrest och när jag kom tillbaka stod mätaren (i nedre vänstra hörnet) på 1002. Så vår anonyme hjälte/hjältinna får klara sig utan ersättning för sitt läsarbete i stadsdelens tjänst, men jag lovar till nästa firningsvärda siffra ska det bli bättring. Kanske hinner jag komma på något riktigt fint tills dess också.

PS. Jag skulle behöva något slags catchy avslutningsfras för bloggen, typ:
"Nästa år i Norrliden" eller "För övrigt anser jag att Kvarnholmen bör förstöras" eller "Vive la Independance!". Ja ni fattar, något som sätter tonen, som är en bekväm skrivargimmick och ger kontinuitet. Förslag? (Naturligtvis förbjuder min litterära fåfänga mig att acceptera något rakt av, men kanske det kan sätta igång tankarna lite...)