Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

onsdag, augusti 15, 2007

En smula försenat ordfyrverkeri

Det är lite pyttesmått fantastiskt. Allas eran favvostadsdels unikaste blogg har firat 2000 besökare! Men var var skumpan, fyrverkerierna, de högtidliga men ack så tråkiga talen av samhällets toppar? Jag bara frågar...

Ska jag vara ärlig så glömde jag själv bort det, precis som när vi knäckte tusenvallen. Man tittar till mätaren i nedre vänstra hörnet då och då och den verkar stå stilla eller kanske till och med backa när ingen ser det - men så foff! Och den magiska siffran är sen länge passerad. Jag som tänkt ordna någon kul tävling... Nåväl, det får bli till nästa jämna nuffra!

Tack i alla fall alla besökare! Och särskilt tack till er modiga själar som vågar lämna någon kommentar. Och allra särskildast tack till de som lämnar uppskattande recensioner av mitt spel i NIF...