Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

onsdag, juni 06, 2007

Hjälp, vad tiden går!

...och inte mycket vettigt har jag att säga... Har varit mycket nere i centrum under stiftsmötet, men det finaste under dagarna var ju självklart här i Norrliden. Vi hade en så bara vidunderlig lovsångsmässa med iransk middag efteråt som smakade himmelrike! Men det var inte det jag ville skriva. På väg ut från Domkyrkan mötte jag några som sa: Vad är Norrlidens nationalfågel? Och sen försvann dom in i svalkan och mörkret, innan jag hörde fortsättningen. Det låter som upptakten till en fördomsfull vits om vår kära stadsdel, men nu är jag bara sååå nyfiken. Vad ÄR Norrlidens nationalfågel? Min fantasi är tyvärr slut...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skulle kunna gissa på "muckar-du va!"

Var det möjligen den vitsen du tänkte på?

8:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home