Blogga Norrliden!

Norrliden förtjänar tusentals bloggar. Detta är den allra, allra första!

onsdag, november 15, 2006

En sketen dag i Kalmar

Fråga inte. Eller förresten, fråga! Jag vill frottera mig i lite självömkan just nu. Arbetsdagen var katastrofal, hälften ägnades åt att göra bort sig, den andra hälften åt att kontrollera skadorna. (Stan står fortfarande kvar, så jag antar att jag är välkommen tillbaka även imorgon...) Felslut nummer två var att gå till fotbollsträning istället för kvällsmässan. Istället för nattvard, muskelbristning. Försökte springa snabbt och samtidigt bromsa på en femöring, vilket är oklokt när man närmar sig de trettio. Ser ni någon stappla runt i stadsdelen de närmsta veckorna är det troligen jag, och sarkastiska kommentarer undanbedes å det vänligaste. Av naturliga skäl blir bevakningen av NIF:s öden och äventyr lidande under skadeperioden. Kolla hemsidans gästbok om ni är intresserade.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lider med dig - sjuka karlar är det sjukaste som finns!

10:34 em  
Blogger Emil said...

Och ni kvinnor snackar om att föda barn...

2:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home